Ben Köleyim izle Tr Dublaj Full


Ben Köleyim İzle (Altyazılı) film seyret, Ben Köleyim İzle (Altyazılı) sinema izle, Ben Köleyim İzle (Altyazılı) bedavaBen Köleyim izle Full HD izle, Ben Köleyim izle Full HD Full izle, Ben Köleyim izle Full HD HD izle, Ben Köleyim izle Full HD Hemen izleBen Köleyim online izle, Ben Köleyim full izle, Ben Köleyim filmini izle,
Kölelik tabii ki yasadışı ama, güçlü ve kurumsal bir yapı olarak hâlâ varlığını sürdürüyor, hem de medeniyetin kalbi Londra’da. Malia bir gece Sudan’daki köyüne düzenlenen bir baskınla saygın ailesinden koparılıp, Hartum’da bir aileye ev işlerini yapmak üzere satılır. Kilitli kapılar ardında yıllarca eziyet çeker. On sekiz yaşına bastığında Londra’da başka bir zengin aileye satılır ve yine kapalı kapılar ardında esir olur. Gerçek olaylardan esinlenen bu film, Başkanın Ölümü’nün yönetmeni ve İskoçya’nın Son Kralı’nın filminin senarist ve yapımcı ekibi tarafından çekilmiş. Ben Köleyim, modern köle ticareti ve bir kadının özgürlük mücadelesini anlatıyor.

Yapım: 2010 ~ İngiltere Tür: Gerilim Oyuncular: Lubna Azabal , Hiam Abbass , Nyokabi Gethaiga , Isaach De Bankole , Nasser Memarzia Yönetmen: Gabriel Range Senaryo: Jeremy Brock Yapımcı: Pauline Burt , Gabriel Range , Katherine Butler , Donall Mccusker , Andrea Calderwood Görüntü Yönetmeni: Robbie Ryan Görüntü Yönetmeni: Harry Escott , Molly Nyman Süre: 1 saat 22 dk

Share this article :
Etiketler: , , ,

Yorum Gönder

Üye Olmadan Yorum Yazabilmek için Alt Secenekten Adı/URL Seçeneğini Tıklayıp Üst Kısmına Adınızı Url Kısmını ise Boş Bırakıp Yorumunuzu Yazabilirsiniz.
Yorumlarınızla katkı yapdıgınız icin teşekkürler...

 
Destek : Teknoloji Blogu Film izle | İletişim | Sitemap instagram takipçi satın al Telif Hakkı © 2013. film izle online film izle - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.