Aşk Yemini Türkçe Dublaj Full izle

Aşk Yemini izle

Konusu: Baş Rollerinde Channing Tatum ve Rachel McAdams'ın onadığı bu film aynı zamanda da gerçek bir hayat hikayesinden alınmıştır. Bir trafik kazası sonucunda komaya girip hafıza kaybı yaşayan bir kadının kocası, onun aşkını yeniden kazanmaya çalışırken yaşadıklarını anlatıyor... .

Bilgi:apım: 2011 - ABD, Tür: Dram, Romantik, Süre: 104 dakika Yönetmen: Michael Sucsy, Oyuncular: Rachel McAdams, Channing Tatum, Scott Speedman, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy Crewson, Lucas Bryant, Dillon Casey, Tatiana Maslany, Kristina Pesic, Lindsay Ames, Jeananne Goossen, Rosalba Martinni, Dharini Woollcombe, Joe Cobden, Brittney Irvin, Angela Vint, Jessica Mcnamee

Film Yorum:Ben Beğendim Filmi Genel Olarak Konunun Gerçek Hayattan Alınması Hoş Olmuş Fakat Birazcık Değişim Geçirtebilirlerdi Diye Düşünüyorum Sonunu Beğenmedim Öyle Bir Son Olmaması Gerekiyordu Daha Yaratıcı Olabilirlerdi Kanımca Rachel Zaten Sevdiğim Oyunculardan Biri Onun Rol Alması Film Adına Bir Avantaj Diyebilirim.

Share this article :
Etiketler: , , , ,

Yorum Gönder

Üye Olmadan Yorum Yazabilmek için Alt Secenekten Adı/URL Seçeneğini Tıklayıp Üst Kısmına Adınızı Url Kısmını ise Boş Bırakıp Yorumunuzu Yazabilirsiniz.
Yorumlarınızla katkı yapdıgınız icin teşekkürler...

 
Destek : Teknoloji Blogu Film izle | İletişim | Sitemap instagram takipçi satın al Telif Hakkı © 2013. film izle online film izle - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.